Thursday, 7 April 2011

bila aku sudah tiada

bila aku sudah tiada my future wife@my strength :-
  ~terima kasih tak terhingga.
  ~jangan terlampau melampau bila menangis.
  ~ingat aku dalam doamu.
  ~only you in my heart.

bila aku sudah tiada my friends :-
  ~terima kasih tak terhingga.
  ~jangan terlampau melampau bila menangis.
  ~ingat daku dalam doamu.
  ~jangan lupa kenangan2 kita.
  ~you all the best friend that i had & really appreciate in my life.

bila aku sudah tiada to my lovely family :-
  ~sayang mak sayang abah.
  ~terima kasih sangat2 dari nin 1hari sampai nafas terakhir.
  ~syukur lahir dalam family yang besar.
  ~love all my siblings, uncle,aunty,cousin,grandpa,grandma.
  ~tak terkata.
  ~   = '(


video
                            sincerely dedicated to myself/myheart . . ^^

No comments:

Post a Comment