Thursday, 1 September 2011

Raya ker ??

Em2 . ish3 . lame betol x update blog nih . berhabuk dah . cam malas pon ade nk typing nih .

Salam Aidilfitri Maaf Zahir & Batin pada sume blogger yg sudi jeling2 blog saye nih .

Tahun nih xde mood la nk sambut raye . nk g umah member2 pon cam malas je .

Takde feel la nk raye . Tambah pulak dengan ekonomi skang ni agak kronik . haha

Beli selipar je untuk g jln2 tu pon sbb selipar tu da uzur sgt . baju ke seluar ke kasut ke sgale jenis brg yg korg bli untk raye aku lgsg xbli !

1st day raya kt umah Oyang n sedare mara . nitik jugak la air mata kt umah tu bile takbir , salam2 sume , yg trase bestnye time brgmbr je la . ptg da balik KL . sgtlah pnt .

Pale ngah pening ni nk raye umah member2 ke x ? t diorg cakap ape lak an . taon2 lpas rancak je g sane sini beraye . tp raye taon nih , entahlah .  em2 .

Hah , cian kat akak saya Liyana Ishak sbb tak raye ngan family taon nih .

Die raye kt Hospital Sultanah Aminah . abg long plak da kawen . raye umah mak mertua . adik die bile pulak kn ? haha

Yg pastinye saye rindu kt die . saye rindu awaklah . bile la dpt jumpe awak . em2 . sedey .   =(

Apa lg yg nk di merepekkn kt sini ek ??  = ='


Saya teruk kn ??  teruk3 !!




1 comment: